Selasa, 7 April 2009

SAYA BUKAN MATA-MATA KELAB UMNO


Assalamualaikum,

Para Blogger sekalian,

Saya amat kecewa dengan tuduhan sebahagian pihak yang melemparkan tuduhan liar dan tidak berasas sama sekali terhadap kehadiran saya di Muktamar sanawi PMRAM baru-baru ini.Saya dikatakan “menyelinap” sebagai perwakilan dalam muktamar tersebut.Paling tidak masuk akal,mereka menuduh saya menjadi telinga dan mata bagi pihak tertentu.Ada yang jelas melemparkan tuduhan kononnya saya adalah “mata-mata KELAB UMNO”.

Kehadiran saya adalah secara sukarela.Saya tidak mewakili mana-mana pihak dan hanya sebagai pemerhati.Saya sendiri telah menghubungi setiausaha Agong PMRAM sesi lepas memaklumkan secara jelas kehadiran saya.Pagi sebelum bertolak ke MUKTAMAR,saya telah menghubungi Yang dipertua Badan Kebajikan Johor Mesir (BKPJM),saudara Firdaus Noh.Saya BUKAN AHLI KELAB UMNO,PMRAM atau mana-mana persatuan di Mesir.Saya adalah mahasiswa program Ijazah Sarjana di bawah tajaan agensi kerajaan pusat.

PMRAM MEDIA CENTER (PMC) bertindak keterlaluan dan cara tindakan mereka saling tidak tumpah seperti gaya orang politik apabila menyebarkan gambar kehadiran saya seperti yang tertera di blog www.arruhuljadid86.blogspot.com.

Saya hadir untuk mendengar dan melihat sendiri perjalanan muktamar tersebut.Tidak adil jika saya membuat ulasan dengan tanpa melihat sendiri perjalanan muktamar tersebut.

Tiada ulasan: