Ahad, 24 Januari 2010

EN IDRIS MASTOR PENIPU DAN CUBA BURUKKAN MENTERI KABINET


Kenalkan...semua kenal dah...sapa itu worang,suka belit,banyak tipu punyer..

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh,

Para Blogger Sekalian,

1.Seorang pelajar,yang berasal dari negeri Selengor datang mendekati saya ketika sedang makan malam di restoran Selangor pada 24 Januari 2010.

2.Pelajar berkenaan memberitahu bahawa pada siang harinya,En Idris,pekerja AM rendah MARA di Mesir,telah datang ke restoran berkenaan bercerita tentang bagaimana saya mendapat penajaan MARA.

3.En Idris MENIPU pelajar berkenaan bahawa dia telah berusaha mendapatkan pembiayaan MARA untuk saya.Saya telah nyatakan kepada pelajar berkenaan,bahawa apa yang dikatakan oleh En Idris adalah TIPU dan BOHONG.

4.Sewaktu permohonan MARA,pada 28 Mei 2008,En Idris masih memegang jawatan pegawai selangor di Mesir.Bagaimana boleh En Idris menolong? Sedangkan pada ketika itu,penama tidak mempunyai sebarang hubungan dengan MARA!

5.Terang lagi tersuluh,penama cuba memburuk-burukkan seorang Menteri Kabinet,yang kononnya YB Menteri "dengar" cakapnya.Ini adalah satu usaha memburuk-burukkan menteri kabinet di hadapan para pelajar.

6.En Idris TIADA KENA MENGENA dalam urusan permohonan MARA saya.Apa yang dinyatakan oleh En Idris adalah satu penipuan dan cuba memburuk-burukkan Menteri berkenaan.

HARAP MAKLUM.......

1 ulasan:

semenanjung berkata...

zal, en idris tuh sekarang jawatan die ape kat sana?klu dulu pgwai slngr sekarang ni ape plak? hntr je la balik mesia sini..huhuhu...lama tak dgr kaba sana..